Merhaba 4ay 7 günlüğüz, 2saatte bir 90cc mama veriyorum, sizin beslenme düzenleriniz nasıl acaba bu ayda bebeği olan anneler, yenidoğandada 2saatte bir besliyorduk acaba artık acıkma aralarının uzaması mı gerekşyor yoksa herkes mi böyle 2saat ve kaç cc mama veriyorsunuz 90 az mı sizce, mamanın arkasında aylara göre cc tablonusunun çok altındayız.Tabi her bebek kendine özgüdür ama merak ediyorum yaşıtlarını