Prensesannesii44 Nuray41 benn,🤣geçen yıl başladım çalışmaya çok şükür baya iyi yol aldım zaten sinavada çok var bol bol soru çözüyorm video tekrarı yapıyorum
Birbebetoannesi Nuray41 merhaba , kaç aylık çocuklarınız acaba ? Bende yarım kaldığım yerden devam etmek istiyorum o yüzden sordum 🌸
Bertugnunannesi Nuray41 ben ekim gibi başlayacağım oglumu kreşe vereceğim 17 aylık şuan aynı zamanda yarım zamanlı çalışıyorum ögledeb sonra oglum kreşteyken bende vaktimi derse ayıracagım bu sene yks ye girdim hiç calısamadım hiç durmuyor cünkü çok hareketli
Birbebetoannesi Nuray41 oğlum 25 aylık , 2 ay sonra da 2.ci oğlum doğacak kısmetse. Yapabilir miyim diye düşünüyorum.🤷♀️ Aslında başlamıştım matematiği yarılamıştım ama deprem dolası ile ailelere gidince yarım kaldı. :/
Prensesannesii44 tospikk1 benim hocama mutlaka göz atın bende liste vardı kpss video sayfaları atarım size ordan bakarsınız. Bölümünuz ne