Mstfcnr sağ alt 20liği çektirdim önceden de diğer 3 tanesini çektirmiştim hepside çok basit çekildi hele son dişim ben daha çekecek diye beklerken pıt diye aldı doktor. Tabi doktorun elinin hafifliğininde önemi var bence 1-2 gün hafif çene ağrısı dışında bir şikayetim olmadı.