Ece16 e bebeğin mama sandalyesini kullanıyorum sanırım en uygun olanı bana hediye gelmişti çocuğum ekimde 4 yaşında olacak 3 yıldır her gün kullandık hala kullanıyoruz 18 kilo oğlum taşıyor hiç de bir şey olmadı duşa bile onunla sokuyordum ek gıda zamanında bir de temizlemesi kolay öneririm hediye gelmese de ikeanınkini alacaktım ikea daha kaliteli gelmişti bana o zaman ama dediğim gibi e bebekte çok iş gördü