Merhabalar bizim de tuvalet eğitiminde 1 ayımız geride kaldı. Kendi yaptıklarımı anlatayım size🌼 gece ve gündüz olarak tek seferde bıraktık bezi. İlk gece uyuduktan 3 saat sonra çişe kaldırdım çok ağladı uykusu bölündüğü için yarım saat uğraştım ancak yapabildi çişini. Alarm kurup 3 saat sonra tekrar kaldıracaktım baktım kuru altı kıyamadım kaldırmadım. Sabah kuru kalktı ve kalktığı gibi tuvalete gitti. O yüzden gece kaldırmayı bıraktım. Biz de ilk günler çok kaza yaşadık hem çiş hem kaka olarak. Hatta ilk haftalar tutamadığı için sabah 3-4 kez uyandığında yatağına yaptı çişini ama pes etmedim. Sıvı tüketimini azaltmadım bu sırada kaş yaparken göz çıkarmaya gerek yok diye. Ayrıca düzenimiz devam etti dışarı da çıktık uçak yolculuğu da yaptık. Hiç kendisi söylemiyordu hep ben götürdüm tuvalete. Yanında hep çişim geldi tuvalete gidiyorum falan diye konuştuk. 1 ayın sonunda kazalarımız bitti ve kendisi çiş ya da kaka geldi diyip tuvalete gitmeye başladı. Şuan sıkıntısız bitirdik süreci🌼