melekanesi Merhaba. Yarın arkadaşlarla dışarı kahvaltıya gideceğiz. 21 aylıklar. Açık alan olacak. Güneş kremi sürüp, sinek spreyi sıkacağım. Şort, tshirt giydirsem yanarlar mi? Uzun tayt, tshirt giydirsem bunalirlar mi? Ne giydirmeliyim?
Patron1bebeginannesi melekanesi müslin pantolonlar oluyor, mevsimlik eşofmanlar falan onlardan giydirebilirsiniz varsa eğer, yoksa da bence çok dar sıkı şeyler giydirmeyin bulunduğunuz yerin ısısına da bakın tabi sabah nasıl olur. Kısa kol giydirin, bizim doktorumuz kolları güneş görebilir demisti omzu yanmasın sadece dedi. Yani vitamin alması açısından ama genede siz bilirsiniz tabi