Rodin124 biz de öyleyiz, 14 aylık. Resmen uyumak istemiyor, kalkıp oyun istiyor, uyutmaya çalışınca ağlıyor. Ben çareyi asma beşikte buldum. Önceden 2-3 saat uyutmaya çalışırdım. Şimdi daha kısa sürede uyumaya başladı hem de çok seviyor orda sallanmayı