43 aylık oğlum var. Tuvalet eğitimini 3. Defada 36 aylıkken kavradık ilk zamanlar iyiydi söylüyordu. Son 4 aydır kakasını söylemiyor ben fark edersem zorla götürüyorum diğer türlü saklanıp altına yapıyor. Şimdi kreşede başlayacak ben çok tedirginim. Acaba başına gelen varmı? Psikoloğa gitmeyi bile düşünüyorum artık.8 aylık küçük oğlumda var. Artık büyüğüyle takip edemediğim için çok sık yapıyor. Kaç defa anlattım konuştum yinede devam ediyor .