Aygul1996 merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Sizle birebir aynı durumdayım, 39+5 te normal doğum yaptım akciğer enfeksiyonundan yoğun bakıma aldılar. Süt sağıyorum ağlaya ağlaya, moralim inanılmaz bozuk... sizin bebeğinize kaç gün kalır dediler? Bir şey söylendi mi? Şifaya kavuşup yanımıza alırız bebeklerimizi inşallah bir an önce 🙏🏻