Tontis_annesii Kızlar oğlum 13 aylık ve kabız daha önce ki postlar da da bahsetmiştim neler verebilirim sabah öğle akşam öğünlerinde kabız tarifleri hakkında fikri olan yazarsa çok sevinirim 😊
Fatmamirac_2705 Tontis_annesii kabız tarifleri hakkında bisey bilmiyorum ama keçi boynuzu tozunun kabızlığa çok iyi geldiğini biliyorum benim yegenimde kabizdi abimle ondan rahat etmislerdi
Azraada58 Tontis_annesii kayısı kaynat cek onu ver sonra yulaf yeşil kabak şeftali bunlar kabızlıgı önler kabız yapan şeylerden kac direk canm ve su ver bol bol
Senem_sygl01 Tontis_annesii kuru kayısıyı kaynap blenderdan geçirip yoğurtla karıştırıp veriyorum kabız olmasa bile arada öyle yediriyorum hemen yapıyor
Fatmamirac_2705 Tontis_annesii açıkçası onu bilmiyorum ama aktarlarda tozu satiliyormus zaten onun bide zeytinyağı çok iyi geliyor has zeytin yağı ama
Tontis_annesii Senem_sygl01 teşekkür ediyorum az önce Kaysı suyuyla yoğurdu karıştırp verdim bende ama pek yemiyor
Kplnnn Kayısı maması şeftali maması mor erik maması yapabilirsin canım bi süre de sıvı besle tarhana çorbası yoğurt çorbası gibi