Neyse genel olarak anladığım kızımı eşime daha çok bırakmaya alışmam lazım (her ne kadar bir şekilde geri bana verse de, oyunlarını yemicem artık🤣) birde kız uyurken ben iş yapmak yerine kendime zaman ayıracam. En azından bir uykusunda. Uyanıkken hep oyun oynamayacak değiliz biraz da beni iş yaparken izlesin şapşik😁 haa bir de bir posta yazmak için öncesinde yazılan tüm yorumları okumama gerek yok 🤣🤣(hep meraktan)