Bebisimveben İyi akşamlar güzel anneler 20 aylık bebeğimin ateşi 38.5 civarında, ateş düşürücü, ılık duş fayda etmedi sabah 5’ten beri. Ankara’da hangi acile gidebilirim? Gidip memnun kaldığınız yerler var mı? Acil cevap verirseniz çok sevinirim 🌸
CankizimRavzam Bebisimveben Ankara üniversitesi tıp fakültesi Cebeci hastanesi aciline git canım güzel ilgilenip araştırma yapıyorlar
Hbuksen Bebisimveben 38,5 çok yüksek bir ateş değil ama siz yine de kontrol de kalın çok geçmiş olsun. Başkent hastanesinin var korunun (acil için randevu almak gerekiyor, biz böyle olunca akşamdan ramdevu alıyoruz gece yarısına çok artarsa hastalık gidelim diye) var
Bebisimveben Çok teşekkür ederim. Batıkent’te oturuyorum ama her yere gidebilirim dörder saat arayla calpol ve dolven verdim dönüşümlü yine de böyle