Merhaba anneler bebeğim 7 aylık alt iki ve üst iki yan dişlerini çıkardı. Bu da normal mi bilmiyorum üst ön çıkar sanıyorduk yanındakiler çıktı. Bugün öğlenden itibaren alt dişi ile üst yan dişini birbirine sürerek gıcırdatıyor bu neden olur korkmalı mıyım çenesini sıktığı için eğrilik vs olur mu doktora götüreyim mi