Sabah fışkırtmalı olarak kustuktan sonra sürekli huzursuzdu. Sürekli ayaklarını karnına çekip ağlıyor, emerken çığlık atarak ağlamaya başlıyor sürekli sanki ikiye katlanıcak gibi kıvranıyor. Sancı böyle mi oluyor? Sab Simplex damla kullan demişti doktor gaz olursa. Kullanıp fayda gören var mı?