Kızlar 2 yaş 8 aylık oğlumun boynunda,başının arkasında ve kasık bölgesinde küçük-küçük,parmakla baskı yaparken elin altından kaçan şişlikler var.Doktora götürdüm kan testi filan yaptırdım vitamin yetmezligi filan dedi yinede korkuyorum ..böyle bişey yaşayan varmı?geçib gidiyomu yoksa kalıcımı lütfen bilgisi olan yazsın..