Merhaba arkadaşlar, lohusalığımın başında biraz kanamam oldu 3-5 gün kadar sonrasında hep yeşil kokulu akıntım oldu (normal doğum oldu ve çok dikişim var) doktora gittim antibiyotik ve fitil kullandım ama geçmedi hala yeşil kokulu akıntım oluyor. Tuvaletimi yaparken aşırı yanmam oluyor hala. Böyle bi durum yaşayan var mı bi tavsiyeniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏼