tomvejerry 5.5 aylık son 3 haftadır kabız öncesinde ben meyve kayısı kiraz vs yediğimde yapardı. Bi demir ilacı başladım kabız yaptığını fark edince bıraktım 2 oldu fitil kullanıyoruz 10 gün dolunca, artık kendi yapsın dedik 12 gün oldu yapmıyordu bunalıma girdim iyice zeytinyağı iciriyorum günlerdir, poposuna uyguluyorum kayısı yiyorum duş aldırıyorum su içiriyorum, lifli ek gida veriyorum (kiraz, kabak vs) yapmadı, dün itibariyle Duphalac şurup başladık şükür bugün biraz yaptı o yaptı biz rahatladık resmen. 6 aylıkken verilebiliyor biraz biz kendimiz aldık eşim doktor vermek istemiyorduk bu da iyi değil ama fitile de alıştırmak istemiyorum bi yandan. Beterin beteri vardır elbet bugünümüze şükür, Rabbim saflık sıhhat versin bütün yavrulara.