Toman her uyumak istediğinde uyutmamalisin uyanıklık saatlerini uzun tutmaya çalış hareketlendiler çok zor oluyor evet ama 3,buçuk saatten sonra uyudu mu biraz daha fazla uyuyor ek gıda ya geçtikleri için artık mama ve sütten ziyade yemek yemek istiyorlar 3 öğün gıda ile besleyebilirsin zaten karnı doyunca mamaya gerek de kalmıyor. Huzurluzlugu tamamen anne den kaynaklı sen ne kadar stressiz ve sakin kalirsan bebek de o kadar sakin ve huzurlu oluyor, biliyorsun aynı dönem bebeği benimkide tecrübe ile sabit hepsini denedim uyguluyorum.