Kizim 28 aylik ve cok zor bir cocuk.. genel hali mutsuz huzursuz. Oturup oyun oynamaz.. surekli hareket icinde. Yani bi 10 saniye yerinde durdugunu gormedim.. uyurken bile hareket halinde. Bir bakiyorum masanin ustunde bir bakiyorum koltugun tepesinde bir bakiyorum mutfakta raflari acmis basa basa tezgaha cikmis..
surekli agliyor. Surekli mizmiz.. asla mutlu edemiyorum.. surekli isyan halinde.. bunlarin hepsine tamamim.. benim size sormak istedigim baska bir sey var hali hareketleri bana normal gelmiyor..
Mesela cikiyoruz disari ya nasil anlatacagimi da bilmiyorum boyle deli gibi davraniyor.. cocuk görüyor elini agzina sokuyor tukuruyor salyasini akitiyor.. toka asla takamiyorum saclari hep birbirine girmis halde.. yanj disardan gorunusu asla normal degil.. bugun yine ciktik kendini yere atiyor uzanicam diyor.. kafasini duvara vurmak istiyor.. taşları yalamak istiyor.. yani normal insanlar gibi hareket edemiyoruz.. surekli kendine zarar vermesin diye takipteyiz .
Oto koltugunda asla durmuyor bagiriyor agliyor degisik hareketler yapiyor..
Sizin cocuklar da boyle mi.. doktora mi gotursem napsam..