Kızlar bebeğimin ateşi var . Kol altı ve boyun 37.9 baş 38 kasık 37.8
Başına koltuk altına soğuk bez kompleks yapıyorum 38.3den düştü bunlar
Şuanda evde ateş düşürücü yok
Eşim işte gece yok
Yakınımızda eczane yok hastane 30 km mesafe de ama araç yok eşimde
. Kendim ne yapayım bi yardım edin lütfen… gün içinde bişi yoktu uykuya geçtik o zaman fark ettim. Bu arada yeni oldu