Mdkakam113
Genel Sunuda belirtmk istiyorum
Devlet okullarinda kayit icin sizden ucret istenirse, ortaokul lise ogrencileri icinde iste seviyesi yuksek cocuklar baska sinifta o yuzden daha yuksek istiyoruz gibi gibi laflara kanmayın lütfen.. boyle bir bagis adi altinda para vermek gibi asla bir mecburiyetiniz yok..
Sizi zorlayamazlar lutfen vermeyin. Gerekirse okulu sikayet edin