menekse_kaya34 Benım yeğenimde 7yasında felan öyle yapmıştı kolu dirseğine kadar eti sallanıyordu dıyordu teyzem hıc ağlamamış bıle acımamış çünkü sınırlerı kopmuş oda dıkıldı vs şuan 18yaşında fizik tedaviye gidiyorlar sürekli parmaklarını daha rahat kullanabilmesi için onun dışında iyi umarım sizin ona bile gerek kalmaz hemen toparlanır