Denooomii tabanlık yanlış bilmiyorsam 3 yaşına kadar olabiliyormuş ondan çok korkmayın diyorlar takibe alıyorlar ama bizim dışa doğru basıyordu sol Kalçada hafif gelişim gerileyi çıktı. Kontrolümüz vardı Ama doktorun tayini Ankara’ya çıktı gidemedik henüz