Selam kızlar 20 yaşındayım 35 haftalık gebeyim, ilk gebeliğim. Bebeğim baş geliş ve baş gelişimi bi hayli önde. İki gün önce detaylı ultrasonda şakak arası 38 hafta, başının tepesi 39 haftayla uyumlu çıktı ve ¾ kere ölçüm sonucunda bu değerler çıktı😕. Detaylı ultrasonu yapan radyolog bu durumun doğum şeklini etkileyebileceğini söyledi. Son 1-1,5 ay’a kadar doğum korkum yoktu fakat bir anda korku yaşamaya başladım. Normal doğumdan hiç korkmuyordum fakat başının büyüklüğünün zorlayacağını öğrenince ondan da korkmaya başladım, sezeryandan zaten korkuyorum 😞
Şimdi diyeceksiniz naneleri yerken bize mi sordun😅
Bu korkuyla doğuma kadar nasıl baş edebilirim? Sizce destek almalı mıyım?