Senden-bokolmaz Ben çok yoruldum bu redden iki aydan beri yaşıyorum oğlum da öyleydi ondan da üç ağladım pes ettim .artık makine sagmiyor göğsünü elimle de olmuyor tamamen mamaya dönucem ben çok yıprandim arkadaşlar Sinirimden oturup saatlerce ağlamak istiyorum 🥺
Birminikaslan Senden-bokolmaz kesinlikle canınızı sıkıp üzülmeyin benim bebeğimle hiç emmedi gece gündüz sürekli sağım yapmaya çalıştım elimle olsun makineyle olsun olmadı yani bir yerde tükendim ne kendime vakit ayırabiliyordum ne bebeğime bıraktım kestim tamamen.. mamaya büyüyen de çocuk anne sütü alan da çocuk..
zeynepozkar Senden-bokolmaz neden emmiyor önce bunu bulsanız -Biberon emzik mi kullanıyorsun -Strese bağlı sütün mü az geliyor Senin stresin onada geçiyor bebeğin daha küçük döner diye düşünüyorum sebebini bulursan Ama hayat kalitenide bu kadar etkiliyorsa Canın sağolsun :(
B1elf Senden-bokolmaz gerçekten benek istiyor emip emmemyi bebeklerimix aynı hatta benim buyukde 19 aylık üzülme olmuyorsa olmuyor benim 1. De emmedi 3 ay uğraştım sonra bıktım artık süt sagmaktan tamamen mamaya döndük
morrrrengiiii Senden-bokolmaz bazı bebekler böyledir kabul etmiyor naparsanız yapın kendiniizi üzmeyin yetersiz hissetmeyin mamayla büyüyen büyümüyo mu sankı? elinizden geleni yapmışsınız siz
Senden-bokolmaz morrrrengiiii ya öyle tabi ama bu çocuğumu enzirmeyi çok istedim içimde çok kalmıştı olmayınca olmuyormuş gerçekten 😪
Senden-bokolmaz Birminikaslan öyle tabi oglumda mamayla büyüdü zaten bilmiyorum hamiellgimi öğrendiğimde bile doya doya emzircem dedim ama olmadı bı amuda kalkmadim yani emzirmek için delirmek üzereyim bu gunlerde geçer inşallah
cahillesohbetikestim Senden-bokolmaz ilk oğlum 5.5 aylıktı bıraktığında hala içim cız eder ama aylarca savaştım senin gibi çok uğraştım etsin diye denemediğim yöntem kalmadı hem ben hem oğlum yıprandı sonunda bıraktık hem oğlum mutlu oldu hem ben gerçekten olmuyorsa olmuyordur çok ta zorlamamak gerek
Senden-bokolmaz cahillesohbetikestim bende oğlum için hep üzülürdüm şimdi kızım da emmiyor elden bişey de gelmiyor
Hll40 Senden-bokolmaz bizde aynı şekil deyiz yıprandım 4 aylık daha memeyi görünce deliyor almamak için resmen kaç sefer mastit oldum doğdu doğalı memeye hiç iştahlı bakmadı çok üzülüyorum son zamanlarda artık hiç emmiyor makina düzgün çekmiyor elimle ne sağıp verirsem o çıkıyor 😢 bende üzülüyorum ısrar ettikçe o ağlıyor ben ağlıyorum benim artık göz teması kurmamaya çalışıyor resmen emzirecegim sanıp artık bıraktım sağma sonucunda ne kesilirse artık oraya kadar 😞
Senden-bokolmaz Hll40 benim kızım ilk iki ay o kadar iştahlı emerfi ki muhteşem bı ses çıkarirdi emerken zevk alıyordu resmen iki aydan sonra başladı kucakta emzirmeye başladım bı dönem sağdim tekrar döndü yine başa sardı artık ayakta da emmiyor mamanın tadını hiç bilmiyor onu da doğru düzgün içmedi napcam bilmiyorum artık