Kabızlık mı bilmiyorum ama 15 aylık. Hergün top gibi kücük . Dün artık en son acike götürdüm lavman yaptılar. Bugün hiç yapmadı. Ama lavmandan sonra 7-8 top cıkarttı sulu sulu. Korkuyorum birşey olur diye. Daha önce hiç kabız olmazdı sadece son 1-2 gündür böyle neden olabilir?