Rota aşısı olduk, bir gün sonra kakada kan ve aşırı mukus başladı. Bugün doktora gittik. Rota aşısına alerjisi gelişmiş dedi. İkinci dozu yaptırma dedi. Ben kendi çocuğuma bu aşıyı yaptırmadım, heryer serum çok gerekli görmüyorum. Nitekim yakalanınca iki gün hastanede yattık serum yedi çıktık dedi.
Neyse konu şu; doktor zamana bırakacağız bu kanlı kaka zamanla geçecek dedi.
Benzer şeyler yaşayan var mı? Moralim baya bozuldu. Daha önce alerji tanımız yoktu ama Şuan kaka mukus dolu