Aysude
Bizimde öyle bi sorunumuz vardı gerçi biz daha 1 ay 21 günlüğüz de 2 buçuk günde falan yapıyordu. Kakasını hala gazlı bi bebek gaz çıkaramıyoruz da kakasını günde 2 kere yaptırıyorum ben sakin olduğu zaman emzik veriyorum ağzına döşüme doğru alıyorum ayaklarını yukarı doğru kaldırıyorum bizim tuvalet pozisyonumuz gibi karnı guruldamaya başlıyor sonrası bi ağlama geliyor tekrar ayağa kalkıp sakinleştiriyorum geri aynı pozisyona getiriyorum konuşuyorum öpüyorum kafasından falan o sıra hemen geliyor yapıyor. O pozisyonu sizde deneyin derim ben sonradan farkettim ama ne zaman onu yapsam kakasını yapıyor