ygmr üstünden on sene gecti tabi zor hatirliyorum😂 yoğurtla basladim. Yumurtayı kayısı kıvamında pişirip verdim sarisini. Sonra biz ne yeriysek az az suyundan cay kaşığıyla içine ekmek ici ufak ufak. Ince bulgurlu havuçlu patatesli tavuk sulu et sulu çorbalar yaptim süzgeçten geçirirdim. Içine ıspanak koydugumda oluyodu değiştiriyorum sebzeleri. Elma püresi kesme corba evde kesilen. Yogurt çorbası pirinçli. Boyle boyle derken benim oglan 1.5 yasinda çatal tutup zeytin yiyodu😂 cunku 1 yaşından sonra önüne bisey serip koyuyorum kendi yemege alışsın diye çatal kaşığı da kolay tuttu. Inşallah kizimda iştahlı bi bebek olur zorluk çıkarmaz saglikla buyur💕