Kızlar dün öğlenden beri kızımda ateş var di ama öyle çok çok yükselmesi 37.7 falan oldu sonra g3ce uyumadan calpol verdim uyudu hep takip ettim37.6 falan düştü sonra gece 4 te tekrar ateslendi bu sefer dolven verdim sonra sabaha kadar bir sıkıntısı olmadi hatta öğleye kadar sonra akşam üzeri tekrar Bi ateslendi duş aldırdım düşmedi dolven verdim tekrar koltuk altında 38.6 idi ama böyle ateş her yerinde sanki farklı çıkıyor gibi özellikle el ayak çok sıcak oluyor sonra acile götürdük doktor dışten olduğunu söyledi sadece boğazına baktı 38 i gecm3z diye duymuş tüm ben acaba doktor pek ilgilenmek istemedimi eve azı çıkartıyor şuan ama bilemedim enfeksiyon olsa daha sıkı çıkardı dış atesi yasayanlar neler yaptiniz oğlumda hiç olmadı ateş ama kızım zorlaniyor sanirim
Uzun oldu bira ama hakkınızı helal edin