12 aylık bebeğimin Balgamlı öksürük şikayeti ile sağlık ocağına gittik şurup ve damla yazdı 1 haftadan fazla kullandım durumu daha kötüleşti öksürüğü arttı ve burun akıntısı başladı çocuk doktorlarında 1 haftadan önce sıra yok acile gittik doktorun yazdığı ilaç etkisiz yanlış değil ama anlamsız diyo yeni şuruplar yazdı çocuğuma oksijen vermek zorunda kaldım neyse normalde kullanma talimatını okumadan asla ilaç kullanmam boşluğuma geldi gece ve sabah şurubun birini (Zyrtec adı ) verdim şimdi kullanma talimatını okudum 2 yaş altı çocuklar için kullanmayın yazıyor bunlar mı dengesiz anlamıyorum ki bide diyor ki insanların genetiği değişti eski ilaçlar kimsede işe yaramıyor 🤦