Kızlar bebeğim 40 günlük 3 gündür gaz sancısıyla başımız dertte bebeğimi kucağıma aldığımda düz tuttuğumda ağlıyor sanki kaburgalarında veya göğüs kafesinde bişey varmış gibi hissediyorum ve endişeleniyorum dün gece rötgen çekilmişti bişey çıkmadı ama neden bu şekil de anlayamadım ?