Lilatmz Kızlar bu yıl eşime özel bir hediye almak istiyorum ama aklıma hep sıradan şeyler geliyor. Farklı önerisi olan var mı? Veya ben şunu yaptım eşim çok beğendi dediğiniz öneriniz var mı? Herkes bir değil tabi ama belki buradan bir şeyler gelir aklıma
Senazz11 Lilatmz bende beklym ya 1 Eylül de bizimki benimkini kutlamamisti ama sonradan almıştı hediye
Lolik Lilatmz evlendik iki hafta sonra eşimin doğum günüydü çalışıyordum birikmişimde vardı ıphone11 aldım daha da alamam zaten😂 sonraki sene krampon aldım bu sene hiç bir şey almadım😄 bundan sonrada alırsam ihtiyacı olan ufak çaplı şeyler alırım herhalde
Lilatmz Lolik asker olduğu için bot alacaktım rahat giysin diye ama istediği modelden kalmamış. Telefon da bütçemi aşar. Bir şey alma diyor ama ben sevinsin istiyorum benden önce hiç kutlamamış doğum gününü
eymenikomoms huawei watch gt 3 akıllı saat almıştım geçen sene çok severek kullanıyor eşim tavsiye edebilirim