Uykusuzkoala benim bir önerim yok maalesef ama gerçekten bezi dolu diyorsun, ilk 1 yaş tatlara alışma evresi emdiği için zaten senden vitaminleri alıyor. Yiyen çocuklar da anca yoğurt yiyor çoğu öyle instagramdakş gibi değil en azından benimki öyle. O yüzden sıkma canını lütfen 1 yaşa kadar tadım yapın stressiz yemek yedirmeye çalış yemiyorsa bırak boşver o çocuk besleniyor zaten ya bezleri dolu diyorsun.
Ben yemediği zaman meyveli yoğurt filan yapıp veriyorum tadı gğzel şeyler vermeye çalışıyorum şekeri tuzu karıştırmadan, normalde ona da yanlış diyorlar. Tek bir doğru yok gerçekten. Canını sıkma strslenme her bebeğin kilosu standart değil. Doktoru bir sıkıntı yok diyorsa devam et elbet düzelecek. Kendini harap etme bu durumun sorumlusu sen değilsin yiyen bebek var yemeyen bebek var bu kadar basit.
Sen doya doya emzir insanlar bebeğini emzirmediği için üzülür. Sen onun bağışıklığını oluşturan tüm antikorları gönderiyorsun sütünle hasta olmasını engelliyorsun doyuruyorsun.
Bebeğinle sağlıklı huzurlu zaman yarat yeme olayında o stres sana da yansıyordur. Yapacağını yapmışsın aralarda denemeye devam et elbette ama ağlanacak bir durum yok ya. Çocukların çok kilolu olması zaten istenen birşey değil. Belki genetiğiniz öyle çok kilolu kiloya yatkın tipler değilsiniz üzme kendini gerçekten bence düşündüğün kadar kötü bir tablo yok ya sevdirirerek eğlenerek devam etmeye çalışın yaşına geldikten sonra kontrolü yaptırır doktor önerisi alırsın. Üzme güzel anne kendini 💕