Aslananne1 14 aylık oğlum hep kabız bnde googledan falan baktım bazı yerde kabizliga iyi gelir bazı yerlerde ise kabız yapar diyor hangisi dogru🤦♀️
atlassmoms Aslananne1 ben her meyvenin veya yemeğin içinde zeytinyağı koyarım bir çay kaşığı çok şükür kabız olmadı hiç veya içiririm zeytinyağını
Aslananne1 livanurvealpinannesi61 evet bir kaç yerde öyle okudum bazı sayfalarda da kabız yapar diyor ondan sordum aklım karisti
Yagmursaad Benim kızım her gün şeftali yiyor . Hiç kabız değil aksine ishal gibi . Biraz da bebekten bebeğe degısıyor sanırım
Aslananne1 Yagmursaad bugün verdim sabah böyle zorlandı biraz yaparak ama akşam zorlanmadı hiç yaparken deniyecem bi yapıyormu yapmiyor mu diye