2 ay 7 günlük benim ki reflüsü var diye anne sütünü kusuyordu kilo alımı normaldi alt sınırdaydı ama doktor yeterli dedi çok ağladığı için ar mamaya başladım 60cc veriyordum emzirdikten sonra yine ağlamaları olduğu için 90cc vermeye başladım şu an 90cc veriyorum ama onu bitirince de ağlıyor 120 versem ondan sonra da ağlıycak bilmiyorum artık ağladıkça mama veriyorum bakalım nolucak