Ozlem2904 Merhaba normalde 3+2 şeklinde yiuodu oğlum ama bu ara hem ogunleri azalttı hemde miktarını hemen sıkılıp kalmak istiyor sizdde öyle mi? Birde 2.sira azilar geliyor sanırım ağzı çok salyali
KLORAK Ozlem2904 yemek masasında oyalanması için vakumlu oyuncaklar var diye biliyorum o şekilde uzun düre tutabilirsiniz. Salya da 2 gün önce doktora gittik henüz 4 aylık olmasına rağmen dişten dolayı dedi. İştahının kesilmesinde de diş etki yapıyordur 💫
PatronBebek Ozlem2904 evet çok az yemek yiyor ama ben zorlamıyorum sıcaklardan benim de canım istemiyor. Ne kadar isterse o kadar yiyor. 2. Sıra azıların biri çıktı. Köpek dişleri de tamamlanmak üzere 22 aylık
Ozlem2904 KLORAK merhaba 4.ayda bizede Dr dişten demisti salyasi :) 5ay 28gunlukken ilk diş çıkmıştı:)
Ozlem2904 PatronBebek bizim 4 ön azi 3de köpek diş var. Digerleri daha iri olduğu için sikintiliymis 🥺