Merhaba dün sabah bebeğimin vücudunda döküntüler çıkmaya başladı 3 farklı doktora getirdim ancak hiç biride ne olduğunu anlayamadı gribal enfeksiyondan kaynaklı olduğunu söylediler ama kesin emin olamadılar sonra kendim araştırmaya başladım el ayak hastalığının belirtilerine ve döküntülerin resimlerine baktım bebeğiminkiyle aynı şekildeler çok üzgünüm ne yapmam gerekiyor bilmiyorum bir tedavisi varmı başına gelen varsa yardımcı olun lütfen 😢