Selam cici annelerim cuma günü sünnet olması için doktora gittik çevremizdekilerin iyi tavsiyesiyle sünnet sırası çok olduğu için evde olabileceği söylendi bizde kabul ettik yarın öğleden sonra olucak Allah’ın izniyle ama dün kan alınırken bile dudağımda uçuk çıktı o ağladı diye dün gece de sabaha kadar uyumadım bu gecede uyuyamam bebişi evde yada bu aylarda sünnet olan varmı sonrasında neler yaptınız o süreç nasıl geçti anlatır mısınız azıcık içim rahatlasın 😔