Benim kızım 20 aylıkken bıraktı. 16-17 aylıkken lazımlık alıp banyoya koymuştum ona anlattım ne işe yaradığını, sifona bastırdım, tuvalet kağını öğrettim, elini yıkadım sonra kitap aldık okudum. Doktoru daha erken ama sabah kuru kalkıyorsa, gün içinde 3-4 saat bezi kuruysa işaretleri var her çocuk başka demişti. Sıcaklarda bez takmak istemeyince de gece gündüzü aynı anda bıraktık. İki hafta bitmek üzere bazı küçük kazalar oluyor ama artık hallettik gibi düşünüyorum. Denenebilir ama sabır çok önemli.