kızlar benim alt komşum 1 senedir kavga etmemize rağmen apartman kapısında arka bahçede kedi bakıyor (kapıya mama su koymasıyla hiçbir derdim yok). temiz bakmıyor her yer leş gibi. arka bahçe benim balkonumla bitişik kedi dolu gelip balkonuma sıçıyorlar leş gibi kokuyor pencere açamıyorum. çiğ etleri atıyor yaz sıcağında kokuşuyor. apartmana kedi alıyor kapıma işiyorlar kızımın bebek arabası kıl oluyor. bu arada bizim de evimizde kedi var apartmanı pire sardı kedim pirelendi mahvoldu. ben bu kedileri zarar vermeden nasıl burdan uzaklaştırabilirim? su atıyorum gördükçe kaçıyorlar 5 dk sonra geri geliyolar.