Bensuuu1 kesinlikle Carioca alıyorum. 1 tadından beri kullanıyoruz. Keölei klaem sulu boya parmak boya pastel boya ve ayıcıklı olandan aldım. Ayıcıklı olan ilk tutmus için tavsiye ediliyor ama benım kzıım sevmedi. Kagıda baya bastırmak gerekiyor boyamak için o da bebekler için zorlayıcı oluyor. Bütün kalemleri heryerde sikinşnxe cıkması benım için büyük avantaj. Ve bebekler için üretiliyor zaten. İtalyan marka. Ben yıkanabilir resim defteri aldım. Keceli kalem sulu boya yapınca yıka yıka kullan 🤌😄
Suan kızım 22 aylık yaz ayı olunca pek oynamıyor ama 1.yadındna beri özellikle kışın hep oynadı