ayseee48_ herhangi bir şey olmadı kaç dr götürdüm emar vs istediler yaptırmadım , biraz gözlemlemek istedim . Kucağa alırken hızlı almaktan kaynaklı kokuyor ve düşmek istemediği için kendini kollarını geriye itiyor paraşüt refleksi diye geçiyor yabancı kaynaklarda , 9 aylıkken konuştu 11 aylıkken yürüdü şu an 2 yaşında çok şükür her şey yolunda