kralicee1903 Kızlar ben doğum yaptım normal doğum 40 ım bitti ama kanama şeffaf renkte devam ediyr 50 gün oldu normal mi sizce olan oldh mu
Yagmurcmn kralicee1903 kız kardeşim 64 gün sürdü sonra adet oldu oda normal doğumdu bende sezeryan yaptım 50 gün sürdü