Aynı sorunu ben yaşadım, bebeğim erken doğdu benim göğsüm büyüktü kavrayamadı bende silikon uç denedim fakat sürekli kullanamadık onu ben çenesine dokunarak ağzını iyice açmasını sağlıyordum ne kadarını alabilirse bir buçuk aylık olduğunda bu sorun geçmişti