birmelekannesiiiiii Kızlar benim arkadaşım hamileydi ancak dış gebelik oluşmuş maalesef ki doktor kürtaj demiş bu süreci yaşayan var mı? Sonrasında ağrı sızı oluyor mu ?
ZeynepOzcan birmelekannesiiiiii boş gebelikten dolayı kürtaj olmuştum, operasyondan çıktıktan sonra hafif regl ağrısı gibi ağrım olmuştu. Ağrı kesici serum aldım o bitince de taburcu oldum