G3434 Eşim biraz soğuk dogumda çok kilo aldım kendimi kötü hissediyorum vermek istiyorum ama yapamıyorum ne yapmalıyım
Pinkbery G3434 ahh o eşler Ne bekliyorlar bizden bi anlasam. Bitmediler bitürlü🙂 Emziren anneysen ekmegi kes süt yapıcı şeylere odaklan . Az ye yada yeme diyemem. Bebeginin rızkı herseyden onemli. Üzme kendini başarırsın inşallah
Eylullmomss Bol bol emzir ve ekmeği kes canım yesende az ye yada çavdar kepek falan ye ve bol bol su iç emzirmek çok kilo verdiriyo