Fatihinannesi05 Merhaba güzel annelee bebeklerinizin emme sıklığı nedir geceleri emmesi nasıl benim oğlum geceleri emmeye bir kere kalkıyor gün içide öyle sık sık beslenmiyor memede fazla durmak istemiyor çok aç olmadığı sürece sizin bebeklerşnizde durum nasıl
Senazz11 Fatihinannesi05 gece 1 gibi yatırıyorum 5-6 gibi ben kalkıp emziriyorum kaldırmasam kalkmıyor 4-5 saat oluyor gece gündüz ise 2-3 saate bir istiyor memeyi bazen de şu veriyyhavalar çok sıcak diye
Krkynaleyna Fatihinannesi05 Benim oğlum 40ı çıktığından beri gece emmesi yapmıyor ama gün içinde sıkıldıkça meme de
-Sare32- Fatihinannesi05 gece ben kendim kalkıp emziriyorum kendi uyanmıyor artık iki kere üç kere uykuma bağlı kalkıyorum ve meme reddi yapıyor bu aralar hareketli eller ağızda kafalar dönüyor siz de nasıl
Bebee Fatihinannesi05 gece 1 kere kalkıyor gündüzleri ise sık emmiyor istediği zaman veriyorum en fazla 5 dk emip ağlıyor bende ısrar etmiyorum.
Fatihinannesi05 -Sare32- benim bebeğim gece bir kere beslenmeye kalkıyor sabaha karşı bizde de aynı şekil eller sürekli ağızda ben emzirirken sürekli kafasını çevirir öyle olunca bende bırakıyorum kendisi oyalanıyor iyice yorulunca uzatıyorum yatağına yanında uzanarak emziriyorum veya kucağıma alıp evde yürüyorum bir taraftanda emzirmeye çalışıyorumo şekilde tutuyor memeyi sizde öyle yapabilirsiniz
tuanamoms_07 Fatihinannesi05 ben gündüzleri 2 saatte bir emziriyorum geceleri 12 den sonra hiç uyanmadığı da oluyor saat 6 ya kadar falan ya da 3-4 gibi uyanıp emip tekrar 3-4 saat uyuyor. Geceleri az emiyor yani.
Fatihinannesi05 tuanamoms_07 içim rahatladı gerçekten bir arkadaşım bebeği 5 aylık her gece 2 saatte bir bebeği uyandırıp emiyormuş benim doktorum da uyandırmaya gerek yok demişti çok kararsızdım yanlış mı yapıyorum diye uyandırmamakla veya fazla mı uyuyor aç kalıyor diye düşünüyorum şimdi sizlerde bizimki gece uyuyor ceya bir kere uyanıyor yqzınca rahatladım hepinize çok teşekkürler 🤍🌸
tuanamoms_07 Fatihinannesi05 zaten internetten bakınca bile ne kadar uyuyabileceğine hakim oluyorsunuz. Bebekler gece uykusuyla büyür büyüme hormonu 20-02 saatlerinde salgılanır özellikle sonrası da keyif için uyuma. Engel olmamak lazım 🥰 bir de sabahları o kadar neşeli oluyor ki ben uzun uykularının etkili olduğunu düşünüyorum dinlenmiş ve dinç oluyor çünkü uzun uyuduğunda 🌸🥰
Ilkheycan23 Fatihinannesi05 gece uykusuna saat 10 da gecer 2 gıbı uyanır emer uyur saat 6 da tekrar uyanır ama bazen 2 den sonra 6 ya kadar 2 saatte bır uyanıp ister
MelisasMom Fatihinannesi05 genellikle 23 te akşam uykusuna yagıyor 5-6 gibi kalkıyor birsaha 3 saatte bir yine kendisi kalkıyor