yamacbeyim Selam kızlar, 23 günlük bebeğim var. Göğüslerim de o kabarcıklar çıktı ve kaşınıyor kırmızı kırmızı noktalar oldu sizce neden başına gelen var mı? Hatta aynı kasıntı ve kabarcıklar bacaklarımda da var.
Abdisumeyye yamacbeyim canım benimde olurdu doğumdan sonra kaşınır kabar kabar olmustu 8 aylik bebeğim şimdi yok zamanla geçti
Fatihsnm yamacbeyim ben doğumdan sonra göğüs pedi kullanıyordum o alerji yapmıştı bende dediğiniz gibi kabarmalar olmuştu vücudumda bile onu kullanmayı bıraktım normale döndü
yamacbeyim Abdisumeyye yaa ne kadar kaldı sizde, benim 10 15 günlükken çıkmaya başladı fena kaşınıyor ya
Abdisumeyye yamacbeyim bi kr3m vardı adini bilemedjm ondan sürüyordm bende egzama var elimd3 korktum ondandr diye ama geçti şükür kahverengi yer var ’ya o geçince geçti kaşıntısi