PamukPrensesannesii Aklım çıkıyor ya ,gene deprem oldu az once 4.8 ama baya sallandi. Sonumuz iyi değil gerçekten. Birşey olsa ulaşabilecek kimsem yok , kafayı yiycem küçücük çocukla
Patron1bebeginannesi PamukPrensesannesii kendinizi korkutmayın. Dua edin, tedbir alın başka şansımız yok, nerde ne zaman ne olacağı hiç belli değil maalesefki
Oznury Zlhaanne Banada 5.2 geldi bildirim Tunceli’deyiz bizde gurbette 2 küçük çocukla sadece korkarak yaşıyorum evin içinde ☹️
PamukPrensesannesii Zlhaanne her deprem olduğunda bir ambulans sesi duyuyorum. Millet ne meraklı camdan atlamaya , panik atak olacam bende az kaldı
[silindi] PamukPrensesannesii 6 Şubat depreminden sonra adanda olan deprmi Kayseri’de hafif hatta az bı avize sallanmasina rağmen inanılmaz korktm yani meraklı değiller travma oluştu insanlar da
Zlhaanne PamukPrensesannesii az şey yaşanmadı ama o enkaz altında kalanlar cesetler millet gördükçe korkuyor inanın ben bile öyleyim artık
ZeynepOzcan PamukPrensesannesii karşı komşu dedi 😂 karşı komşunuz naci görür ya da celal şengör mü? Gerçi onlar bile olsa böyle bir şeyi söyleyemezler çünkü doğal afet bu, her an olabilir🤷🏻♀️
ceriio PamukPrensesannesii yoktur öyle birşey ya internette görmüştüm ben Ağustos ayi deprem ayı diye insanları paniğe sokuyorlar öyle bir durum yok büyük deprem Ağustos ayında olduğu için her sene Ağustos ayında bu yıl çok deprem olacak diye laf çıkıyormuş bu sebepten dolayıdır o
mttbua ZeynepOzcan celal şengöre bile inanmıyoruz ama karşı komşusuna inanabiliriz ben güvendim şahsen nedendir bilinmez 😅
PamukPrensesannesii ZeynepOzcan Canım benim haberlerde duymuş o da zaten. Ay şu durumda bile goy goy yapıyorsunuz yahu pesssss
PamukPrensesannesii ZeynepOzcan ayrıca celal bey zaten bas bas bağırıyor deprem olacak diye adam İstanbulu terk etmiş korkudan nasıl söyleyemiyor 😄
Anr5155 PamukPrensesannesii ben banyodaydım kızım salonda uyuyordu telefonda bildirim sesini duyunca hemen kızımın olduğu odaya koştum çok şükür şiddetli hissetmedim çok hafif lamba sallandı
PamukPrensesannesii [silindi] canım ben direkt depremi yaşamış birisi olarak söylüyorum yaptıkları yanlış diye. Bizde de tramva oluştu illaki , şimdi çocuğu alıp atlasam bana birşey olmasa ona olur en kötü ihtimal